Casens

Hovedpunkter

Fra B2B til B2C

Direkte eksport gennem

digitale platforme

Strategisk rådgivning

Grown Up Licenses

Grown Up Licenses er en dansk taskeproducent, der ejer brandlicensen til at producere tasker for stærke brands som blandt andet LEGO, Caterpillar og New Balance. Fælles for taskerne, er at de er  udviklet med den dybeste respekt for kvalitet og design, så de indfrier forventningerne fra både brands og forbrugerne.


Med afsæt i en stærk værdikæde, der indeholder kernekompetencer inden for produktion og produktudvikling, har vi i samarbejde påbegyndt en digitaliseringsrejse, hvor Grown Up skal udvide sit fokus fra udelukkende at fokusere på B2B-markedet, til at oparbejde mere kontrol over egen afsætningsplatforme og afsætte direkte til slutforbrugeren på eksportmarkeder.


MadeAbout er engageret til at stå for den digitale strategi for at sikre, at Grown Up fokuserer dér hvor potentialet er størst, og gradvist bygger på den digitale forretning. Dertil er der udarbejdet et strategisk roadmap, som både rummer salg via Amazon og egen webshop og anbefalinger til den interne IT arkitektur. Det fælles mål er, at bygge en stærk digital forretning og løbende opkvalificere Grown Up organisationen, så fundamentet forstærkes gradvist.

Læs mere om Grown Up Licenses her eller kontakt os for at høre mere om casen.

Grown Up Licenses