Noisy May er et af de stærke brands i Bestsellers portefølje, som sælger denim fashion til unge modebevidste piger. Pt foregår afsætningen via egen webshop, market places og wholesale accounts til et stort antal markeder.
Som en naturlig del af udviklingen, er der lagt en meget ambitiøs vækstplan for de kommende år, hvor de digitale platforme spiller en afgørende rolle. Derfor er MadeAbout engageret til at hjælpe med at identificere nye vækstpotentialer og de rette indsatsområder, for at ambitionen kan blive indfriet. Dette indbefatter blandt andet en effektisering af egen webshop og salg via market places, hvor der tiltrods for en flot performance, er et endnu større potentiale.
Som led i processen deltager MadeAbout på de kvartalsvise ledermøder, for at kunne hjælpe med at sikre forankring i organisationen og fremdrift på nøgleopgaverne.
Desuden fungerer MadeAbout, som coach for tre nøglemedarbejdere med fokus på at løfte det
interne kompetenceniveau og fremdrift på de væsentligste must win battles.
Læs mere om Noisy May her eller tag kontakt for at høre mere om casen.