Grown Up Licenses er en dansk taskeproducent, der ejer brandlicensen til at producere tasker for stærke brands som blandt andet LEGO, Caterpillar og New Balance. Fælles for taskerne, er at de er udviklet med den dybeste respekt for kvalitet og design, så de indfrier forventningerne fra både brands og forbrugerne.
Med afsæt i en stærk værdikæde, der indeholder kernekompetencer inden for produktion og produktudvikling, har vi i samarbejde påbegyndt en digitaliseringsrejse, hvor Grown Up skal udvide sit fokus fra udelukkende at fokusere på B2B-markedet, til at oparbejde mere kontrol over egen afsætningsplatforme og afsætte direkte til slutforbrugeren på eksportmarkeder. Særligt eksport via Amazon, men også egen webshop.
Digital strategi
Jeg er engageret til at hjælpe med at digital forretningsudvikling for at skabe vækst via Amazon og egen webshop. Dette har i første ombæring betydet et fokus på at skabe eksportsalg via Amazon og forstærke IT arkitekturen har været vigtig. Det fælles mål er, at bygge en stærk digital forretning og løbende opkvalificere Grown Up organisationen, så fundamentet forstærkes gradvist.
Læs mere om Grown Up Licenses her eller kontakt os for at høre mere om casen. Besøg Grown Up Licenses.