Kunderejse rådgiver

Ønsker I at skabe en mere sammenhængende og værdiskabende kunderejse på tværs af jeres touchpoints, så kan jeg hjælpe. Jeg er uvildig forretningsrådgiver og hjælper blandt andet mine kunder med at blive mere kundecentriske og bruge den viden til at optimere kundeoplevelsen. Det starter altid med en kortlægning af nuværende kontaktpunkter for at kunne skabe overblik over de rette forbedringspunkter. En optimeret kunderejse kan både øge konverteringsraten for nye kunder, øge customer lifetime value på eksisterende og forstærke den generelle kundetilfredshed og dermed virksomhedens omdømme. Det handler om at sikre, at jeres kunder oplever jer som relevante, tilgængelige og konsistente på tværs af platforme og touchpoints og dét er altid omdrejningspunktet i min rådgivning og arbejdet med kunderejser.

Mads Kivi Jensen, Uvildig forretningsrådgiver og digital konsulent

Skab større indsigt i jeres kunder

Mit navn er Mads Kivi Jensen og jeg har bred erfaring med kundecentrisk marketing og optimering af kunderejser. Både fra C-level hos Søstrene Grene, hvor jeg gennem 6,5 år ledte den digitale transformation og kommercielle agenda, fra en håndfuld bestyrelsesposter, og fra mit virke som selvstændig rådgiver de seneste 5+ år. Det er alt sammen erfaringer jeg bruger aktivt som uvildig forretningsrådgiver.

Jeg er bosiddende i Århus, men min kundeportefølje tæller kunder fra det meste af landet. Min tilgang er altid smilende og imødekommende – både fordi det gør processen sjovere og fordi det er en god måde at bygge relationer på tværs af værdikæden. Personligt er jeg to gange blevet nomineret til Årets CMO i Danmark og har været udvalgt til Berlingskes Talent100.

En god kunderejse kræver ikke et kæmpe setup

Det er en kendt udfordring at mange virksomheder arbejder i siloer, hvilket skaber en fragmenteret kundeforståelse, som hæmmer den samlede kundeoplevelse og opsamlingen af væsentlige kundedata. Men det behøver ikke være så kompliceret. Det starter med at skabe overblik og med den indsigt, kan vi begynde at bygge bro mellem jeres kanaler, processer og platforme.

Ofte handler det også om at forankre arbejdet med kunderejsen i organisationen og sikre, at det ikke kun er marketing, der tager ejerskab.

Der skal opbygges tværgående samarbejde og intern modenhed, og gerne på en måde, hvor afhængigheden af eksterne aktører mindskes. Med et klart overblik og de rette værktøjer, kan I begynde at arbejde mere systematisk med at styrke relationen til jeres kunder.

Intereseret i at høre mere?

Du er naturligvis meget velkommen til at kigge nærmere på mine services og cases, men allerhelst vil jeg have dig til at tage kontakt, så vi kan få en snak om jeres udfordringer og hvordan jeg måske vil kunne hjælpe jer på vej.