Casens

Hovedpunkter

Skalering af salg på Webshop

Forretningsanalyse og strategiske anbefalinger

Vækstpotentialer

Nye vækstpotentialer

ISay Fashion case

ISay, er en dansk fashion virksomhed, som gennem mange år solgte sine varer via wholesalg. I takt med digitaliseringen, har Isay dog også begyndt D2C salg fra egen webshop, som rummer et spændende vækstpotentiale. På relativt kort tid, er virksomheden lykkedes med at skabe et stærkt onlinesalg, men har i processen erkendt at væksten kan gå endnu hurtigere med de rette input.


Uforløst webshop potentiale

MadeAbout er i den forbindelse engageret til at hjælpe med at analysere forretningen for at identificere nye vækstpotentialer og komme med strategiske anbefalinger, som kan tage de næste store skridt på rejsen. Dette inbefatter blandt andet Customer Lifetime Value beregner, effektivering af content og mediestrategien, en go-to-market strategi for vækst på eksportmarkeder og mentoring af organisationen.

Digital rådgivning

Står I også overfor en store digitale projekter og beslutninger med håbet om at forløse et nye vækstpotentialer, så kan jeg hjælpe med at sikre I får succes og disponerer rigtigt.

Tag kontakt hvis du vil høre mere om, hvordan jeg vil kunne hjælpe jer på rejsen.  Læs flere cases, mere om mine services eller se nærmere på Isay.

Isay logo - case for MadeAbout Consulting