Noisy May er et af de stærke brands i Bestsellers portefølje, som sælger denim fashion til unge modebevidste piger. Pt foregår afsætningen via egen webshop, market places og wholesale accounts til et stort antal markeder.
Flere salgskanaler
Som en naturlig del af udviklingen, er der lagt en meget ambitiøs vækstplan for de kommende år, hvor de digitale platforme spiller en afgørende rolle med fokus på omnichannel synergi, flere salgskanaler og en ny kampagnetilgang. Derfor er jeg engageret til at yde omnichannel rådgivning og hjælpe med at identificere nye vækstpotentialer og de rette indsatsområder, for at ambitionen kan blive indfriet.
Dette indbefatter blandt andet:
1) effektisering af egen webshop og salg via market places
2) Ny kampagnestratei.
3) Facilitering af ledelsesworkshops
4) Coaching af nøglemedarbejdere
Digital konsulent
Står I også overfor en store digitale projekter og beslutninger med håbet om at forløse et nyt potentiale, så kan jeg hjælpe med at sikre I får succes og disponerer rigtigt.
Desuden fungerer MadeAbout, som coach for tre nøglemedarbejdere med fokus på at løfte det
interne kompetenceniveau og fremdrift på de væsentligste must win battles.
Læs mere om Noisy May her eller tag kontakt for at høre mere om casen.