Der er meget læring at hente, ved at forstå den historiske udvikling i det marked I opererer i.
I dette interview fra 1997 taler Jeff Bezos om, hvordan han kom på idéen til Amazon og løfter sløret for et, allerede dengang, innovativt supply chain setup. Dataene fortalte mr. Bezos, at onlinehandlen vækstede 2300% om året, så han satte sig for at lave en forretningsmodel, der kunne profitere af det momentum. Banalt og genialt på en og samme tid – for stærke forretninger bliver nemlig bygget dér, hvor der er vedvarende vækstpotentialer for fremtiden. Videoen nedenfor taler sit eget tydelige sprog, og corona har kun medvirket yderligere til at rykke flere slutbrugere over i den digitale handel.
Det er super vigtigt at I er bevidste om, hvor jeres fremtidige potentiale ligger for at beskytte eksistensberettigelsen – dertil kan dette interview give inspiration til innovativ forandringsledelse.
Vi bruger, i overenstemmelse med GDPR, coookies på denne side. Ved at accepterer, giver du samtykke til, at vi må benytte samtlige cookies på denne side.
Cookies er en lille tekstfil, der gemmes på din computer, mobil, tablet eller tilsvarende, hver gang du besøger en hjemmeside. I denne fil gemmes der informationer, der enten gør livet nemmere for dig som bruger eller for ejeren af hjemmesiden.
Så cookies er altså IKKE farlige, da de blot indeholder informationer, enten til gavn for din egen oplevelse af hjemmesiden, eller til gavn for ejeren af hjemmesiden. Cookies kan ikke sprede virus.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.